جمعہ 23 اپریل 2021

حکومتی ٹیم، سانحہ مچھ کے لواحقین کے درمیان مذاکرات ناکام

حکومتی ٹیم، سانحہ مچھ کے لواحقین کے درمیان مذاکرات ناکام

وفاقی حکومت کی مذاکراتی کمیٹی اور سانحہ مچھ کے لواحقين کے درميان مذاکرات ناکام ہوگئے جبکہ لواحقين نے دھرنا جاری رکھنے کا اعلان بھی کر دیا۔

وزیراعظم کی ہدایت پر حکومتی مذاکراتی ٹیم رات گئے کوئٹہ پہنچی جہاں مجلس وحدت مسلمين کے رہنما آغا رضا، شہداء کميٹی کے رکن علامہ علی حسنين اور ديگر رہنماوں سے مذاکرات کيے۔

دوران مذاکرات وفاقی وزیر نے درخواست کی کہ وزیراعظم ضرور آئیں گے لیکن تدفین کے لیے يہ شرط نہ رکھی جائے مگر لواحقین نہ مانے۔ علی زيدی کا کہنا تھا کہ پاکستان کوغیر مستحکم کرنے میں بیرونی ہاتھ ملوث ہے۔ افسوس ہمارے لوگ بھی ان کے ہاتھوں میں کھیل جاتے ہیں۔

علی زيدی اور ذوالفقار بخاری نے بہت اصرار کيا۔ وزرا کی گفتگو کے دوران آغا صاحب نے درميان ميں بولنے کی کوشش کی تو علی زيدی نے ہاتھ جوڑ ديے لیکن وفاقی وزير کا ہاتھ جوڑنا کام نہیں آیا جبکہ دھرنا قائدین اور شہدا کے لواحقین نے وزیراعظم کی آمد سے قبل تدفین سے بھی انکار کردیا

دھرنا قیادت نے موقف دیا کہ شہدا کے ورثا نہيں مان رہے اور ہم وزیراعظم کو سربراہ کی حیثیت سے بلا رہے ہیں۔ یہاں آنے سے انکی عزت میں اضافہ ہوگا۔

مذاکرات کی ناکامی کے بعد وزراء کی ٹيم واپس چلی گئی۔ اس سے پہلے وفاقی وزیر داخلہ شیخ رشید احمد بھی دھرنا ختم کرانے کی کوشش کرچکے ہیں تاہم وہ بھی کامیاب نہیں ہوسکے تھے۔

دوسری طرف وزيراعلیٰ بلوچستان جام کمال آج کوئٹہ پہنچ رہے ہيں۔ ٹوئٹر پيغام ميں ان کا کہنا تھا کہ وہ نجی دورے پر دبئی میں موجود ہیں۔

یہ بھی پڑھیں  ”’ میں کوئی بڑآدمی نہیں ، مجھے بار بار رگڑا لگایا جارہاہے ۔۔“جسٹس قاضی فائز عیسیٰ نے سپریم کورٹ میں سماعت کے دوران یہ بات کیوں کہی ؟ جانئے

واضح رہے کہ 2 اور 3 جنوری کی درمیانی شب مچھ میں 10 کان کنوں کے قتل کا واقعہ پیش آیا تھا جس کے خلاف کوئٹہ کے مغربی بائی پاس پر ہزارہ برادری کا دھرنا چوتھے روز میں داخل ہوگیا

Facebook Comments


Dharti News Bulletin 03 PM Serena Hotel Quetta Blast – Dharti News Local and International News Bulletin 12:30 PM Dharti News Bulletin 03:30 PM Latest Pakistan News Bulletin – Dharti News Local and International News Bulletin 12 PM Latest Pakistan News Bulletin – Dharti Nama – Dharti News Headlines 9:30 PM Dharti News Headlines 6 PM



0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x