ھفتہ 17 اپریل 2021

انگیلا مرکل، جرمنی ٹرانس اٹلانٹک اتحاد میں مزید شراکت داری کے لئے تیار ہے

انگیلا مرکل

جرمن چانسلر انگیلا مرکل نے میونخ سیکیورٹی کانفرنس سے خطاب میں کہا کہ ہم بین الامملکتی مزید شراکت داری کے مؤقف کے فروغ کے خواہاں ہیں، ہمیشہ مفادات میں مساوات نہیں ہوتی اور اس معاملے میں کسی بھی قسم کا کوئی مغالطہ نہیں ہے. ہم تضادات کے معاملے پر کھل کر سامنے بات کرنے کے لئے تیار ہیں.

انھوں نے مزید بتایا کہ جرمن فوجیں پچھلے اٹھارہ برسوں سے افغانستان میں فرائض ادا کر رہی ہے. انھوں نے اپنے خطاب میں چین کے معاملے کو بھی اٹھانے والی جرمن لیڈر کاچین کے عالمی سطح پر اثر و رسوخ قائم کرنے کے معاملے کی جانب اشارہ کرتے ہوئے کہا کہ ٹرانس اٹلانٹک میثاق اور عالمی ڈیموکریسی کے طور پر ہمیں اس پیش رفت پر غور کرنا پڑے گا.

جرمن چانسلر انگیلا مرکل کا کہنا تھا کہ ان کا ملک متحدہ امریکہ کے ساتھ ٹرانس اٹلانٹک شراکت داری میں ایک نیے باب کے لیے تیار ہے. حالیہ برسوں سے امریکہ کے ساتھ نظریاتی اختلاف کا حوالہ دیتے ہوئے مرکل نے کہا کہ اس وقت کرنے کو بہت کچھ باقی ہے، جرمنی ٹرانس اٹلانٹک شراکت داری کے معاملے میں ایک نیا صفحہ کھولنے کے لیے خواہاں ہے.

Facebook Comments


Dharti News Headlines 6 PM The list of the most powerful countries in the world has been released | Dharti News Twenty percent of Pakistanis own 50 percent of the country’s wealth | Dharti News Dharti News Bulletin 04:30 PM Local and international News – Dharti News Local and International News Bulletin 12 PM Dharti News Headlines 9:00 AM