ھفتہ 22 جنوری 2022

جرمن سینڈل بنانے والی کمپنی برکن اسٹاک کو LVMH کے حمایت یافتہ گروپ نے سنبھال لیا

دھرتی نیوز کی رپورٹ کے مطابق فرانسیسی ارب پتی برنارڈ آرنولٹ کی فیملی انویسٹمنٹ فرم ، اور ایل کیٹرٹن نے 4 بلین ڈالر کے معاہدے پر اتفاق کیا ہے

لوئس ووٹن اور کرسچن ڈائر کے پیچھے فرانسیسی خاندان نے جرمنی میں سینڈل بنانے والی کمپنی برکن اسٹاک کا کنٹرول سنبھالنا ہے جس کے بارے میں سمجھا جاتا ہے کہ اس کی قیمت 4 بلین ڈالر (3.5 بلین ڈالر) ہے۔

فننشیر آغاشی ، برنارڈ ارناؤٹ کی خاندانی سرمایہ کاری فرم ، فرانسیسی ارب پتی جو LVMH کے ڈیزائنر برانڈ جماعت کو کنٹرول کرتا ہے ، اور LVMH کی ملکیت میں نجی ایکوئٹی فرم ، L کیٹٹرٹن نے خاندانی ملکیت والے فٹ ویئر برانڈ میں اکثریت کا حصص خریدا ہے۔ معاہدے کی قدر کی تصدیق ابھی باقی ہے۔

ارنولٹ نے نجی ایکوئٹی گروپ سی وی سی کیپیٹل پارٹنرز کی ایک مسابقتی بولی کا مقابلہ کیا ، جو درجنوں کمپنیوں کے مالک ہے جس میں موٹو موٹروے خدمات اور لگژری واچ میکر بریٹلنگ شامل ہیں۔

بیرکن اسٹاک نے کہا کہ یہ سرمایہ کاری چین اور ہندوستان میں وسعت دینے میں مدد دے گی ، اور اس کی ویب سائٹ کی ترقی اور اس میں جرمنی میں اس کی اہم جرمن فیکٹری میں توسیع کے لئے مالی اعانت فراہم کرے گی۔

جوہن ایڈم برکین اسٹاک ، جو ایک موچی ، کے ذریعہ لنجین برگہیم میں 1774 میں قائم ہوا ، کمپنی نے 1925 میں اپنی پہلی فیکٹری قائم کی۔ یہ جزوی طور پر اس کے بانی یعنی بھائیوں الیکس اور کرسچن برکن اسٹاک کی اولاد ہوگی جو پیداوار کی نگرانی جاری رکھے گی۔ جرمنی میں اس کے جوتے کی.

ارنولٹ کا برانڈ ایشیاء جانے کا تجربہ ، اور ایل کیٹرٹن کی فیشن برانڈز جیسے گنی ، سیفولی اور پیپ جینز کی ملکیت میں یہ بولی ان کے حق میں لگی ہے۔

کرسچن اور الیکس برکن اسٹاک نے کہا: “اگلے 250 سالوں کے لئے ہمیں شراکت داروں کی ضرورت ہے جو برن اسٹاک خاندان کی طرح ایک ہی اسٹریٹجک اور طویل مدتی وژن میں شریک ہیں۔ ایل کیٹرٹن اور فائنانسیئر ایگچے میں ، ہمیں وہ شراکت دار مل گئے ہیں۔ وہ مینوفیکچرنگ کاروبار کی تفصیلات پر گہری تفہیم لاتے ہیں جو معیار جیسی ہے اور ہمارے جیسے طویل ورثہ والے برانڈز کے لئے احترام ہے۔ ہم اپنے شراکت داروں کے ساتھ اگلے اقدامات کرنے اور اپنے خاندانی کاروبار کو مزید روشن مستقبل میں لے جانے کے منتظر ہیں۔

ارنولٹ نے کہا کہ ان کی سرمایہ کاری سے سینڈل بنانے والے کو “اس کی نمایاں نمو کی صلاحیت کو پوری طرح سے سمجھنے میں مدد ملے گی” ، انہوں نے مزید کہا: “برکین اسٹاک تقریبا 250 250 سال پہلے قائم ہوا تھا اور وہ جوتے کی صنعت میں چند مشہور برانڈز میں سے ایک بن گیا ہے۔ ہم واقعی اس طویل ورثے والے برانڈز کی قدر کرتے ہیں۔ “

آرام دہ اور پرسکون ورثہ برانڈوں میں دلچسپی کورونا وائرس وبائی بیماری کے دوران بڑھ گئی ہے ، جس سے بوٹ میکر ڈاکٹر مارٹنس کو گذشتہ ماہ 7 3.7bn کی قیمت کے ساتھ لندن اسٹاک مارکیٹ میں لانچ کرنے میں مدد ملی۔ سینڈل بنانے والے کروکس اور ٹیواس ، اور بوٹ میکر یو جیگ نے بھی عروج پر فروخت سے لطف اندوز ہوا ہے کیونکہ دنیا نے گھر سے کام کرنا شروع کیا ہے اور بیرونی سیروں میں جانا ہے۔

2019 میں برکن اسٹاک کی فروخت 11 فیصد اضافے سے 21 721.5 ملین ہوگئی ، جب اس کے سینڈل کے تقریبا 24 ملین جوڑے دنیا بھر میں فروخت ہوئے۔ ایسا لگتا ہے کہ 2020 میں اس برانڈ کی فروخت ایک بار پھر بڑھ گئی ہے کیونکہ اس کے جوتے برطانیہ سمیت بہت سے ممالک میں لاک ڈاؤن ہٹ بن گئے ہیں۔

انوسٹمنٹ مینجمنٹ فرم برنسٹین کے لگژری سامان کے تجزیہ کار لوکا سولکا نے کہا کہ برکن اسٹاک میں سرمایہ کاری جوتے اور فیشن مارکیٹ کی سمت کے ہم آہنگ ہے۔ انہوں نے کہا کہ اس معاہدے کے بعد ڈاکٹر مارٹنس فلوٹیشن اور نجی ایکوئٹی فرم پرمیرا کی اطالوی ٹرینر برانڈ گولڈن گوز کی 1.3 بلین ڈالر کی خریداری سے منطقی انجام دیا گیا۔

“اس سے پہلے فوکس جمی چو جیسے خوبصورت جوتے پر تھا لیکن وبائی مرض نے ایک ساختی شفٹ کو تیز کردیا ہے جو صارفین کے لئے پہلے سے ہی آرام دہ اور غیر رسمی کی طرف بڑھ رہا تھا۔ یہ صرف جوتے میں ہی نہیں بلکہ دوسرے علاقوں میں بھی ہے۔

Facebook Comments