جمعرات 03 دسمبر 2020


دھرتی دنیا سیکشن میں خوش آمدید۔۔۔۔۔ یہاں آپ دنیائے دھرتی سے تازہ ترین خبریں، تبصرے، تجزیے اور فیچرڈ آرٹیکلز پڑھ سکیں گے۔ 

جرمنی سمیت پورے یورپ، امریکہ، ایشیاء اور دنیا کے تمام بر ہائے اعظم کے ممالک سے ہمہ وقت آنے والی خبریں اس سیکشن میں موجود ہوں گی۔ 

دھرتی دنیا سیکشن میں آپ جان سکیں گے کہ دنیا میں اس وقت کیا ہو رہا ہے۔ کیا ہونے والا ہے۔ دنیا کا ماضی حال اور مستقبل سب ایک مقام پر، ایک ہی سیکشن میں۔ 

دھرتی دنیا کے سیکشن میں آپ دنیا کے بنتے بگڑے حالات، الجھتے سلجھتے تنازعات، وقوع پذیر ہوتے واقعات اور مختلف سیمینارز و کانفرنس وغیرہ کا احوال پڑھ پائیں گے۔ اپنی آراء و تجاویز سے ہمیں ضرور آگاہ کیجیے گا۔ مزید معلومات کے لیے ہمارے ای میل پتے پر رابطہ کیجیے:.

تہران(دھرتی نیوز) ایرانی ایٹمی پروگرام کے سربراہ محسن فخری زادہ کے قتل کے بعد ایران نے انتہائی خطرناک فیصلہ کر لیا ہے اور ایرانی پارلیمنٹ بھی اس فیصلے میں ساتھ کھڑی وہ گئی ہے۔
3 گھنٹے پہلے

بیجنگ(دھرتی نیوز) چین میں ایک 17سالہ لڑکے اور 14سالہ لڑکی کی انٹرنیٹ پر ملاقات ہوئی جو محبت میں بدل گئی اور دونوں نے سکول چھوڑ کر شادی کر لی۔
3 گھنٹے پہلے

نیویارک(دھرتی نیوز ڈیسک) 2021ءکے لیے دنیا کے خطرناک اور محفوظ ترین ممالک کی فہرست جاری کر دی گئی ہے اور لوگوں کو بتا دیا گیا ہے کہ انہیں کن ممالک میں سکیورٹی کے حوالے سے خطرہ لاحق ہو سکتا ہے۔
4 گھنٹے پہلے

نئی دہلی(دھرتی نیوز ڈیسک) بھارت میں ایک جواری طالب علم نے قرض کی رقم واپس کرنے کے لیے اپنی ماں اور بہن کو موت کے گھاٹ اتار ڈالا۔
5 گھنٹے پہلے

لکھنؤ (دھرتی نیوز ڈیسک) بھارتی ریاست اتر پردیش میں شادی سے ایک دن پہلے دولہا گھر سے غائب ہوگیا جس کے بعد اس کے بڑے بھائی کی دلہن کے ساتھ شادی کرادی گئی لیکن ابھی شادی کی رسمیں پوری بھی نہیں ہوئی تھیں کہ اصلی دولہا کی لاش گاؤں کے قریب ہی پیڑ پر لٹکتی ہوئی مل گئی۔
8 گھنٹے پہلے

بنگلورو (دھرتی نیوز) بھارتی ریاست کرناٹک میں مندر کے 65 سالہ پجاری نے 10 سالہ بچی کو زیادتی کا نشانہ بنا ڈالا۔
8 گھنٹے پہلے

ٹوکیو:(دھرتی نیوز ڈیسک) جاپان نے عوام کو کرونا ویکسین مفت دینے کا اعلان کر دیا ہے۔
11 گھنٹے پہلے

غیرملکی خبررساں ادارے کی رپورٹ کے مطابق یہ افسوس ناک واقعہ رواں سال 24 جون کو برطانیہ کے علاقے ورتنگ میں پیش آیا تھا، خصوصی عدالت میں جاری اس کیس کی خصوصی تحقیقات ٹیم نے تفتیش مکمل کرنے کے بعد کہا ہے کہ ماں کی مصروفیت کے دوران بچہ گرم پانی کے ٹیوب میں ڈوب کر ہلاک ہوا۔
11 گھنٹے پہلے

اٹارنی جنرل ولیم بار نے کہا کہ ایسے کوئی ثبوت نہیں جن کی بنیاد پر انتخابات کے نتائج کو تبدیل کیا جا سکے، ان کا کہنا تھا کہ اب تک ایسے ثبوت نہیں ملے جو نتائج پر اثر انداز ہو سکیں، محکمہ انصاف اور ہوم لینڈ کی تحقیقات میں دھاندلی کے شواہد نہیں ملے۔
12 گھنٹے پہلے

امریکا کے ایک صحرا میں پراسرار دھاتی ستون کے اچانک نمودار ہو کر غائب ہوجانے کا معمہ ابھی حل ہونے بھی نہ پایا تھا کہ ایسا ہی ستون رومانیہ میں بھی دکھائی دے گیا۔
12 گھنٹے پہلے



Welcome to International News section called "Dharti Dunya". Here you will read all the latest news happening around the world. All the seven continents and their respective countries are covered as sub-sections. From Germany to USA, from UK to Middle East, each and every news is covered and presented to you as it happens. Feel free if you have any suggestion or questions. Our email address is:

[email protected]