اتوار 06 دسمبر 2020


ٹرینڈ

سٹیٹ بینک حکام نے بتایا کہ مالی سال 2021 میں منہگائی کی شرح 7 سے 9 فیصد رہنے کا امکان ہے،معاشی نمو رواں مالی سال میں 2 فیصد سے زائد رہنے کی توقعات ہیں،کرنٹ اکاﺅنٹ 4 ماہ سے سرپلس ہے
2020-11-23

صرافہ مارکیٹ میں سونے کی قیمت میں کمی ہوگئی۔کراچی صرافہ بازار ایسوسی ایشن کے مطابق مقامی مارکیٹ میں 24قیراط سونے کی فی تولہ قیمت 100 روپے کمی کے بعد ایک لاکھ 12 ہزار 550 ہوگئی جب کہ 10 گرام سونا 87 روپے کی کمی کے بعد 96 ہزار 493 روپے میں فروخت ہوا۔
2020-11-16

سعودی عرب نے غیرملکی ورکرز پر عائد معاہداتی پابندیاں نرم کرنے کا اعلان کر دیا۔ عرب نیوز کے مطابق یہ اعلان سعودی وزارت برائے انسانی وسائل و سماجی ترقی کی طرف سے کیا گیا ہے۔ وزارت نے اس حوالے سے قانون سازی بھی کر لی ہے جو آئندہ سال مارچ سے لاگو ہو گی۔ وزارت کے ذرائع کا کہنا تھا کہ اس اقدام سے سعودی لیبر مارکیٹ دیگر ممالک کے لیے مزید پرکشش بنے گی اور زیادہ غیرملکی ورکرز اس طرف راغب ہوں گے۔
2020-11-08

امریکی صدارتی انتخاب میں دھاندلی کےالزامات کا شور مچنے لگا۔ صدرٹرمپ کی جانب سے دھاندلی کےالزامات پر شکوک وشبہات بڑھے اور مشی گن میں بائیڈن کے ووٹ اچانک ایک لاکھ 38 ہزارہونے پرسوشل میڈیا پرشور مچ گیا۔
17 گھنٹے پہلے

صرافہ مارکیٹ میں کاروباری ہفتے کے تیسرے روز سونے کی قیمت میں معمولی کمی ہوئی ہے۔
1 دن پہلے

پرائس کنٹرول کمیٹی کی جانب سے جاری کیے گئے نوٹیفکیشن کے مطابق کوئٹہ میں 250 گرام کی روٹی کی نئی قیمت 20 روپے مقرر کی گئی ہے تندور ایسوسی ایشن نے نیا نرخنامہ مسترد کردیا اور روٹی کی قیمت میں مزید اضافے کا مطالبہ کیا ہے۔
3 دن پہلے

محکمہ خوراک پنجاب کا سندھ حکومت کے اقدام پر رد عمل سامنے آ گیاہے ، عبدالعلیم خان کا کہناتھا کہ سندھ حکومت نے بغیر سوچے سمجھے گندم کی امدادی قیمت بڑھائی ہے ۔
3 دن پہلے

سندھ صرافہ بازار جیولرز ایسوسی ایشن کے مطابق عالمی مارکیٹ میں سونا 9 ڈالر سستا ہونے کے بعد 1894 ڈالر فی اونس ہوگیا ہے۔ اس کمی کے بعد پاکستان میں بھی سونا واضح طور پر سستا ہے۔
2020-10-28

ممتاز عالَم دین اہلسنت والجماعت برطانیہ کے مرکزی رہنما علامہ ربانی افغانی نے کہا ہے کہ مسلمان کی پہچان ہی ھمارے نبی ﷺ ہیں سب برداشت کرسکتے ہیں لیکن حضور نبی کریمﷺ کی شان میں گستاخی ہرگز برداشت نہیں کرسکتے، انہوں نے فرانس میں گستاخانہ خاکوں کی اشاعت پر شدید ردعمل کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ انتہا پسند عناصر سوچی سمجھی سازش کے تحت مسلمانوں کو اذیت دے رہے ہیں اور فرانس کے صدر کا رویہ افسوسناک ہے ۔انہوں نے دنیا بھر کے مسلم ممالک کے سربراہان سے اپیل کی کہ وہ فرانسیسی حکومت کے خلاف احتجاج کرتے ہوئے اس عمل پر احتجاج بلند کریں۔
2020-10-27

شاہ اویس نورانی نے پی ڈی ایم جلسے سے خطاب کرتے ہوئے کہاکہ احتساب کے نام پر انتقام لیا جارہاہے،کیا احتساب صرف آصف زرداری ،نوازشریف اورمولانا فضل الرحمن کا ہوگا،احتساب صرف اپوزیشن کا نہیں ہوناچاہئے،صرف اپوزیشن کیلئے احتساب کے عمل کو نہیں مانتے ،آنے والا وقت پاکستان کے عوام کا ہے،حکومت احتساب کے نام پر لوگوں کی تذلیل کرنا چاہتی ہے،ایسے احتساب کے عمل کو جوتے کی نوک پر رکھتے ہیں،آئین روندنے والوں کا بھی احتساب ہونا چاہیے،ملک کا آئین توڑنے والوں کا بھی احتساب ہوناچاہیے۔ انہوں نے کہاکہ تحریک کامقصد چوروں،لٹیروں،غاصبوں سے نجات دلاناہے،پی ڈی ایم کامقصد عوام کو حق حکمرانی دلانا ہے ، انہیں منصب سے اتار کر 22کروڑ عوام کے درمیان چھوڑناہے،بلوچستان کو ہر حکومت میں پیکیج دیاجاتاہے،پیکیج ایسے دیتے ہیں کہ ہم اور آپ بھکاری ہوں،آئندہ حکومت میں بلوچستان کا پیکج عوام تک پہنچے گا،شاہ اویس نورانی نے کہاکہ آنےوالا سال الیکشن کا ہوگا اور یہ اپنے گھر جائیں گے،جتنے بھی الیکشن ہوئے اس میں من پسند نمائندوں کو لایاگیا۔ رہنماجمعیت علمائے پاکستان شاہ اویس نورانی نے کہاکہ حکومت احتساب کے نام پر لوگوں کی تذلیل کرنا چاہتی ہے،ایسے احتساب کے عمل کو جوتے کی نوک پر رکھتے ہیں،آئین روندنے والوں کا بھی احتساب ہونا چاہیے،ملک کا آئین توڑنے والوں کا بھی احتساب ہوناچاہیے
2020-10-25