اتوار 29 نومبر 2020


جہانِ دھرتی سے جُڑی کہانیاں، ان گنت افسانے، داستانیں، قصے اور واقعات کی بھول بھلیاں جو آپ کو مسحور کر کے رکھ دیں۔ 

دھرتی کے "اردو کہانیاں" سیکشن میں خوش آمدید۔ یہاں آپ کو وہ سب کچھ ملے گا جو آپ پڑھنا چاہتے ہیں۔ وقت کا بہترین مصرف، اردو ادب کے بہترین کہانی کاروں اور نوجوان افسانہ نگاروں کی مختصر، طویل اور سلسلہ وار کہانیاں اس سیکشن میں موجود ہیں۔ اس کے علاوہ دھرتی نیوز کی جانب سے بین الاقوامی ادب کا اردو ترجمہ بھی گاہے گاہے پیش کیا جاتا رہے گا۔ اگر آپ کسی مصنف کی کہانی پڑھنا چاہتے ہیں جو یہاں موجود نہیں تو نیچے دیے گئے ای میل پر رابطہ کیجیے۔ 

[email protected]


وہ دن میاں بلاقی کیلئے انتہائی حیرت انگیز تھا۔ صبح کے وقت وہ اپنی بگھی کا پہیا ٹھیک کررہا تھا کہ کسی نے اس کا کندھا ہلایا۔ اس نے گھوم کر دیکھا تو بڑے سے سر والا ایک بونا آدمی کھڑا تھا۔ وہ بولا: ”مجھے میاں بلاقی کی تلاش ہے۔
1 دن پہلے

پرانے زمانے کا دور تھا۔ایک شخص ٹوپیاں فروخت کرکے اپنی گزر بسر کیا کرتا تھا۔لوگ اس وقت ننگے سر پھرنا معیوب سمجھتے تھے اس لئے اپنے سروں پر ٹوپی یا پگڑی رکھتے تھے ایک دن گرمی کے موسم میں ٹوپیاں بیچنے والا دوپہر کے وقت ایک درخت کے سائے میں آرام کرنے کے لئے لیٹ گیا اسے نیند آگئی۔
1 دن پہلے

دوستی ایک پانچ حروف والا لفظ ہے۔مگر اس لفظ کے اندر بے شمار راز چھپے ہوئے ہیں جو صرف اور صرف سچی دوستی کرنے والوں پر ظاہر ہوتے ہیں ۔کیونکہ سچی دوستی ایک پاکیزہ رشتہ بھی مانا جاتاہے۔جو بھائی بہن‘ماں باپ‘بیٹا بیٹی جیسے رشتوں سے بھی کئی گنا بلند ہوتاہے اگر دل میں سچی دوستی کا جذبہ ہوتو مشکل کام بھی آسانی سے ہو جاتے ہیں۔
2 دن پہلے

آسٹریلیا نے الجزائر میں پیدا ہونے والے ایک مسلمان عالم دین کی شہریت منسوخ کردی ہے جسے 2005 میں میلبرن میں فٹ بال میچ بم دھماکوں کا منصوبہ بنانے والے دہشت گرد سیل کی رہنمائی کرنے کے جرم میں سزا سنائی گئی تھی
2 دن پہلے

سلطان مراد ترکستان کا بادشاہ اور اسلامی دنیا کا حکمران تھا۔ عیسائیوں کی بڑی بڑی حکومتیں اس کے نام سے لرزہ تھیں۔ یوں تو ہر مسلمان حکمران کو عمارتیں بنوانے کا شوق رہ مگر سلطان مراد مسجدوں کی تعمیر میں خاص دلچسپی لیتا تھا۔
2 دن پہلے

یورپ کے قیام کے زمانے کی بات ہے․․․․میں لندن میں اپنی سہیلی کے پاس ٹھہری ہوئی تھی․․․․ایک روز مجھ سے کہنے لگی کہ”آؤ تمہیں جنگل کی سیر کرواتی ہوں۔“
3 دن پہلے

اس کانام مس نے صائمہ بتایا۔ذہانت صائمہ کی آنکھوں سے جھلک رہی تھی لیکن جیسے ہی میں نے اُس کواُوپر سے نیچے تک دیکھا۔وہ دوبیساکھیوں کے سہارے کھڑی تھی۔ پہلے تو مجھے بہت افسوس ہوا۔ لیکن جن مس نے اس کومیرے ساتھ بیٹھنے کوکہا تو یہ افسوس غصہ میں بدل گیا کیونکہ یہ میری سہیلی کی جگی تھی اور صائمہ کے یہاں بیٹھنے سے میری سہیلی کومجھ سے دور بیٹھنا پڑتا۔
3 دن پہلے

نیو ماڈل سکول کا ایک منظر ساتویں جماعت میں طلال بار بار سُوں سُوں کررہا تھا اور ہاتھ میں پکڑے ٹشو پیپر سے اپنی ناک صاف کررہا تھا۔اس کی ناک بھی سرخ ہورہی تھی،اُسے فلوہوا تھا۔بارش نہ ہونے کی وجہ سے موسم خشک اور سرد تھا جس کی وجہ سے بہت سے بچے بیمار ہوگئے تھے ،کسی کو بخار ‘کسی کو نزلہ زکام اور کئی تو ناقص نمکو‘پاپڑ‘چورن کھانے کی وجہ سے کھانس رہے تھے ۔
2020-11-24

لومڑی ایک اونچے ٹیلے پر اداس بیٹھی تھی،سامنے ہرے بھرے میدان میں جانور اپنے اپنے کاموں میں مصروف تھے۔کچھ گھاس چر رہے تھے تو کچھ ان کی تاک میں لگے تھے۔کچھ شکار مار کر اس کے گوشت سے اپنا پیٹ بھر رہے تھے تو کچھ ندی سے پانی پی رہے تھے۔
2020-11-23

ایک دفعہ کا ذکر ہے کہ کسی گاؤں میں بہت ہی غیریب دھوبی رہتا تھا۔کپڑوں کی دھلائی کے ساتھ ساتھ اس کو آسمان کو قریب سے دیکھنے کا بہت شوق تھا وہ اور اس کی بیوی روز دھوپی گھاٹ پر کپڑے دھونے جاتے تھے۔
2020-11-23



Stories in Urdu - Urdu Kahaniyan

Welcome to the world of stories. You can read different types of Urdu stories from around the world here. We will post short Urdu stories, long Urdu stories and serial Urdu stories here on regular basis. You can find the Urdu translation of foreign litterateur also. Urdu stories written by various Urdu writers are posted here. If you miss any writer or want to read some specific type of Urdu story or writer, feel free to ask us on given email. 

[email protected]

Enjoy reading Urdu stories.