بدہ 03 مارچ 2021

سعودی عرب: بادلوں سے اونچا دنیا کا انوکھا فٹ بال گراؤنڈ (ناقابل یقین تصاویر)

جازان(دھرتی نیوز انٹرنیشنل ڈیسک) سعودی عرب کے ایک شہر میں ایسا فٹ بال گراؤنڈ موجود ہے جو دنیا کا انوکھا کھیل کا میدان ہے۔

تفصیلات کے مطابق سعودی شہر جازان میں واقع الحشر پہاڑوں میں گھرے، بادلوں سے اونچے فٹ بال گراؤنڈ کی حیرت انگیز تصاویر نے لوگوں کو ورطہ حیرت میں ڈال دیا۔

کیا آپ سوچ سکتے ہیں کہ دنیا میں کہیں پہاڑوں میں گھرا اور اور بادلوں سے بھی اونچا فٹ بال گراؤنڈ ہو سکتا ہے؟

جازان کے الحشر پہاڑوں میں گھرا ایسا ہی ایک گراؤنڈ ہے جہاں بیٹھ کر بادلوں کو نیچے گزرتے دیکھا جا سکتا ہے، یقیناً یہ ایک ایسا نظارہ ہے جو آپ کی زندگی کا ناقابل فراموش نظارہ کہلایا جا سکتا ہے۔

دنیا کے اس حیران کن مقام پر خوب صورت وادیاں بھی ہیں، سبزہ زار بھی ہیں اور بہترین موسم بھی ہے۔

اس گراؤنڈ کی شان دار تصاویر ایک سعودی فوٹو گرافر عبد الرحمٰن مفرح الحریصی نے ٹویٹر پر شیئر کر کے دیکھنے والوں کو حیرت زدہ کر دیا ہے۔

یہ محض فٹبال گراؤنڈ کی تصاویر ہی نہیں بلکہ قدرت کے شاہکار کی بھی عکاسی کر رہی ہیں جن میں علاقے کی خوب صورتی اجاگر ہو رہی ہے۔

فوٹوگرافر کا کہنا ہے کہ اس علاقے کے نوجوان یہاں صرف فٹ بال کھیلنے ہی نہیں، موسم کا لطف اٹھانے بھی آتے ہیں، نوجوانوں نے سیاحتی اداروں کو متوجہ کیا ہے کہ اس گراؤنڈ کو سیاحت کے لیے استعمال کیا جائے۔

عبد الرحمٰن کا کہنا تھا اگر شہر کی میونسپلٹی یہاں سہولتیں فراہم کرے، گراؤنڈ میں حفاظتی باڑ لگائے اور فٹ بال ٹورنامنٹ کرائے تو کوئی بعید نہیں کہ ملک بھر سے نوجوان یہاں میچ کھیلنے ہی نہیں دیکھنے کے لیے بھی آئیں۔

Facebook Comments


Dharti News Sports Bulletin 7 PM Dharti News Local and International News Bulletin 01 PM Dharti News Headlines 12 PM | کرونا پابندیاں ختم کرنے کا اعلان Dharti News Sports Bulletin 7 PM Dharti News Germany and Europe News Bulletin 04 PM Dharti News Local and International News Bulletin 02 PM