پیر 01 مارچ 2021

آمنہ الیاس کا ‘بھرم کلچر’ کے خلاف منفرد پیغام

آمنہ الیاس

پاکستان فیشن انڈسٹری کی مقبول ماڈل اور اداکارہ آمنہ الیاس سماجی مسائل سے متعلق سوشل میڈیا پر اپنی آواز اٹھانے سے نہیں ہچکچاتیں۔

اب حال ہی میں آمنہ الیاس نے شہر قائد میں بھرم کلچر اپنانے والوں کو ایک خصوصی پیغام دیا ہے۔

آمنہ الیاس نے اپنی انسٹاگرام پر خود ساختہ طور پر بنائی گئی ایک ویڈیو پوسٹ کی جس میں دیکھا جا سکتا ہے کہ ٹریفک پولیس اہلکار کی یونیفارم پہنا شخص ان کی گاڑی روکتا ہے جس پر وہ گاڑی کا شیشہ نیچے کرتی ہیں تو ٹریفک پولیس اہلکار کہتا ہے کہ آپ نے سگنل توڑا ہے چلان ہو گا، لائسنس دیں۔

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Amna Ilyas (illy) (@aamnailyas)

لائسنس مانگنے پر آمنہ الیاس بھرم سے کہتی ہیں کہ میرا نام آمنہ الیاس ہے جس پر ٹریفک پولیس اہلکار اپنی آواز بلند کر کے کہتا ہے کہ لائسنس دیں جس پر ڈر کر آمنہ فوراً اپنا لائسنس اسے دے دیتی ہیں۔

اس ویڈیو کے کیپشن میں آمنہ نے لکھا کہ ‘میں باقی شہروں کے بارے میں تو نہیں جانتی مگر یہ کہنے کی جرآت رکھتی ہوں کہ وہ اپنی ٹریفک پولیس کی ہم سے زیادہ عزت کرتے ہیں۔ طاقت دکھا کر ذمہ داریوں سے بھاگنے کا یہ نامعقول اور مصحکہ خیز کلچر اب فرسودا ہو چکا ہے اور اب بالکل بھی اچھا نہیں لگتا‘۔

اس ویڈیو میں آمنہ الیاس نے لوگوں کو قانون کی پاسداری اور ٹریفک پولیس اہلکار کی عزت کرنے کا سبق دیا ہے۔

Facebook Comments


Dharti News Sports Bulletin 7 PM Dharti News Germany and Europe News Bulletin 04 PM Dharti News Local and International News Bulletin 02 PM Dharti News Headlines 12 PM|لاک ڈاؤن کے خلاف شہری سڑکوں پر نکل آئے Dharti News Sports Bulletin 7 PM Dharti News Germany and Europe News Bulletin 04 PM